Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Mootri veaga. Mootor on defeteerimata ning osandamata. Tõenäoliselt saale viga. Hetkel veel sõidukõlblik. Peale kõrvalise heli teket on mootorit käivitud mõned korrad, sõidetud ei ole, et mitte rohkem kahju teha. On ka teada, kus saab vajadusel soetada Eestist ka teise 220 tuh.km sõitund mootori. Sõiduk müüa kuni teine huvipakkuv auto saadaval! KW coilover vedrustus, klappidega summuti.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte