Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
N62B48 270 kW 140 000 km Olen 3. omanik (alates augustist 2021). Ostetud uue autona Tallinnast, Eestist. Eelmine omanik väidab, et alates 2016. aastast pole talvekasutust olnud, auto altpoolt vaadates paistab see tõele vastavat. Üle keskmise seisukord. Enamasti täielikult tehase originaalvarustus (välja arvatud vaibad ja mõned pisiasjad). Auto on täpselt selline, nagu tehasest välja tulles. Kere on tehasevärviga, kuid kannab endas 16-aastase eluea normaalset kulumist (mõned väikesed kriimustused ja mõlgid). Õlivahetus iga 5 000 km tagant. Septembris 2022 vahetati ventiilirõngad ja ketid. Oktoobris 2022 vahetati käigukasti õli ja paigaldati uus aku. Märtsis 2023 tehti IMC remont. Mul on nimekiri kõigist autoga tehtud töödest. Et olla muuseumi eksponaat, on veel mõned asjad teha. Täpsema info või fotode saamiseks võtke minuga ühendust Facebooki kaudu: Arkadii Shigaev.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte