Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Auto väga heas korras ja ökonoomne. Läbisõidul 350k tehtud mootori remont, vahetatud nukkvõll ja nookurid mis on selle mootori tüüpviga. Ad-blue välja programeeritud. Talveks uued naastud eraldi velgede peal. Suverehvid uued eraldi velgede peal. Hooldus tehtud ( kõik õlid ja filtrid ) Rihm ja rullid uued Tagumised padjad vahetatud. Uus tagaluugi mootor . Soodushinnaga kaasa ei tule teine paar velgi koos rehvidega. Soovin kas müüa või vahetada. Vahetada MB bussi vastu, Ideaalis 4x4 ja max 7 istekohata 2-2-3. Võib pakkuda ka teise busse, vaatan kõik üle.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte