Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Kiirmüügi hind!!! Äsja tehtud kkk tihend, karteri tihend, tagumine simmer, tutikas bosch regulaator. Auto pikalt minu kasutuses olnud, tehtud väga palju, sillad tihedad ja korras. Universaal kerega D10 toodetud alla 100tk-i. Peaks olema eestis ainuke. Hetkel mis meenub: tagasillas suured puksid uued, ketaste klotside ring, ees sillas lühikesed õõtsad, suured õõtsa puksid. Ees coilid, org amordid koos vedrudega annan kaasa, juhul kui soov alla panna, sees salongis e38 valgustusega lingid+uksetasku valgustused. Mootori poolepealt: tehtud pihustid euro4 219+pluss suured otsad, uuem kolle koos map anduriga, muchboosti hübriid turbod, snowperformance metapritse, tehasest cp3 r95 pump, etteandepump bosch 044 replica. Kast on 6k manuaal, valeo 1 mass hooratas+leevendusega ketas+ sre korv. Downpipe 3.5 tolli, edasi läheb summuti 3 tolli peale. Auto seadistatud Sillerremapsi poolt, dünos mõõdetud 415kw 840nm, kuskil 20+kw jäi varu, kes tahab saad edasi teha. Kindlasti kõik kohe ei meenu, huvilisele saan telefoni teel autost täpsemalt rääkida. Est 53732226. Rus 5275928.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt