Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa sõiduk igasse keskonda: *Tänavale *Metsa *Krossirajale *Jäärajale Ratas minu käes olnud aastast 2022 ning sõidutunde minu käes ülemäära palju juurde pole tulnud, ratas on rohkem seisnud või olen seda pigem ehitanud. Sõitsin sellega eelmisel suvel tänaval ning kuhugi mujale sellega ei jõudnud. Aastal 2021 tehtud mootorile kapitaalremont (Veldis) ning samuti saanud hoolduse ka vedrustus (KTL). Aastal 2022-2023 saanud rattale: *Uued plastikud + disain; *Uus sadulakate; *Uus lenks; *Terve elektrisüsteem üle käidud; *Suunad/tuled + peeglid; *Uued käekaitsmed; *Uued gripid; *Ülevaatus. PS! Ilmselt kindlasti asju, mis koheselt ei meenu... Aastal 2024 võetud ratas täiesti juppideks uuesti ning põhiliselt sai tehtud järgmist; *Raam üle värvitud; *Mootor käinud täiesti pulkadeks KTL juures ning tehtud hooldus/remont (arve olemas) *Uus õhufilter; *Uus kett + ketikad Lisaks ette paigaldatud suur kahe kolviga Brembo pidur. Kaasa anda võimalik teised veljed koos krossirehvidega, originaal plastikud koos disainiga, raamikaitsmed, originaal suunad/tuled jms, igast väiksemat pudi on alles. Huviline võtab ühendust.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte