Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kord aastas ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks.
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Müüa siis 330ci, ostsin ise auto jaanuaris, et paar kuud sõita kuniks hobiauto välja saab ajada, ise olen teinud autol täishoolduse 4k km tagasi, castrol 5w30 õli, nkg küünlad, uued rooliotsad, uued bilstein esiamordid, uued amordipadjad ja kondid, autol küljes schmiedmanni torukollektor koos sportkatalüsaatoritega, tavalise nahksisu vahetasin alcantara vastu, korralik rool sai peale, led tagutuled. M3 originaal kapott. Tehnilise poole pealt vaja teha roolilindi kalibreerimine, siis saab veojõu kontrolli tule kustu. Kerel roostet kõikidel tiivakaartel, juhi tõstekoht puudulik, teised korras, põhja alt ilus. Kliima toimib, 4x el aknad toimivad, võtmepatarei vaja vahetada, ei lukusta puldist uksi. Edasi astub väga hästi, mootor on ergas. Auto asub järvamaal albus. Autoga soovikorral kaasa pedaalid, siduritorud ja kardaan manuaaliks tegemiseks. Vahetust mitte pakkuda.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt