Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Eestist ostetud, regulaarselt hooldatud, tehniliselt väga heas korras, olnud enamuse ajast ühe omaniku käes. Tegemist on väga töökindla, ökonoomse ja praktilise autoga, mida on väga odav ülal pidada. Ka saabuv automaks ei hakka selle autoga rahakoti pihta käima. Honda 1,6-liitrine kettülekandega diisel on üks parimaid mootoreid, mis üldse kunagi tehtud. Ei mingit "keemiakombinaati" adBlue näol, ega rihmavahetust. Avariis osalenud ei ole, hiljuti vahetatud esiklaas, kõik pidurikettad ja klotsid, peal on tuttuus aku. All on peaaegu uued (ühed vaiksemad) Yokohama suverehvid, kaasa tulevad põhjamaa kliima jaoks loodud Goodyear Ultragrip Ice 2 lamellid.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Telli väljavõte