Sõiduki pilt on ostjate jaoks väärt rohkem kui tuhat sõna ja mida rohkem fotosid lisate, seda parem. Fotod peaks illustreerima Teie sõidukit, kajastades samal ajal selle väärtust ja seisukorda võimalikult täpselt.
Kasutage järgmisi näpunäiteid, et luua sõiduki müügikuulutus, mis köidab ostjate tähelepanu ja aitab Teie sõidukit kiiremini müüa.
Esimene ja kõige tähtsam asi pildistamise juures on sõiduki puhastamine. Sõidukile tuleks teha korralik sise- ja välipesu.
Peale pesu tuleks sõiduk korralikult kuivatada, et vältida kuivanud veest tekkivaid jälgi. Puhas sõiduk annab piltidele ja ühtlasi ka kuulutusele väga palju väärtust juurde.
Pildistamise asukohaks ei tohiks olla väga kirju taustaga keskkond, kus müüdav sõiduk ei eristu ümbritsevast. Lisaks ei tohiks sõiduki taustal olev sein olla sama värvi või sarnane sõidukiga, kuna sõiduk sulandub taustaga ja ei tule piisavalt esile.
Parim koht sõiduki pildistamiseks on tühi parkla või ühevärvilise hoone sein, kus sõiduk tuleb hästi esile ja nii saate oma sõidukit pildistada kõige parematest külgedest.
Kindlasti ei tohiks müügipilte teha tugeva päikesevalguse käes, kuna valgus võib-olla väga intensiivne. Võivad tekkida jooned, peegeldused ja varjud, mis peidavad auto tegelikku seisukorda. Seega parim aeg pildistamiseks on päikesetõusul või päikeseloojangul ning pilvise taeva korral.
Nagu öeldakse, kõige parem kaamera on see kaamera, mis on sul olemas, ehk tihti on meil selleks telefon.
Pildistada tuleks kindlasti horisontaalselt. Kui teha pilt telefoniga püsti, siis enamus tänapäevaseid veebilehti lõikab automaatselt pildil ülemise ja alumise osa ära.
Sõidukit pildistades peaks jätma sõidukile pildil ruumi, et see ei asuks pildil äärest ääreni, vaid on keskel ja äärtesse jääb tühi ruum. See väldib olukorda, kus väikesemõõdulistel piltidel ei jää sõiduk tervenisti pildile.
Pildistamise puhul on väga oluline see, et pildistaksite oma sõidukit igast küljest. See tähendab seda, et sõidukit tuleks pildistada eest, tagant, külgedelt ning lisaks veel diagonaalis.
Nii näeb potentsiaalne huviline sõidukit kõikidest külgedest, mis vähendab üllatuste ohtu kohapeale sõidukit vaatama tulles.
Fotod, mis peaksid olema kuulutuses:
Muud fotod, mida võiksite lisada:
Mida detailsemad on pildid, seda rohkem saab potentsiaalne ostja informatsiooni sõiduki seisukorrast ja sellega väldite liigsete küsimuste tekkimist.
Kui ise ei oska või ei taha pilte teha, siis tasub alati võtta ühendust professionaalse fotograafiga. Kes aitab teha parimad müügipildid.