Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Müüa siis 1JZ mootoriga BMW. Mootorivahetus passis sees ja auto legaalne ka tänaval liikuma. Peale mootorivahetust auto sõitnud ehk 3-4000km. 1JZ Mootori poole peal siis: Taga karter mis laiemaks tehtud, (mahutab rohkem õli ja kurvides ei jää õlinälga) Uus õlipump OEM Uus veepump OEM Rihm/rullikud, kõik tihendid uued OEM (klapikambrikaas, nuka ja vända simmerid) Klapisääre tihendid vahetatud Roolivõimu/mootori ja diffri tuulutused ATI superdamper Torukolle, Turbo GTX3076R Turboworks 3,5" Väljalase otsast lõpuni, eraldi eemaldatav katalüsaator Hiina wastegate Tial BOV, hetkel eemaldatud aga riiulis olemas Kütusesüsteem: 044 pump paagis 8AN voolik kütuselatti, 6AN paaki tagasi Pestav kütusefilter 10micronit - Turboworks 1000cc pihustid - Finjector Flexfuel andur Kütuserõhu regulaator - AEM Jahutus: CSF radiaator täis alumiiniumist ja suur 230W elektrivent Õliradikas eraldi 26 riba lai Peal oli ka kliima, kõik olemas ja saab tagasi toimima panna kui soov, hetkel rajal sõitmiseks eemaldatud. FMIC intercooler Kast/sidur/tagasild: PMC vaheplaat PMC hooratas PMC siduriketas labadega Sachs racing sidurikorv BMW 5k diisli kast/kastil õli vahetatud PMC shortshifter Kardaan lastud kõrvem teha, ilma kummipuksita ja üheosaline. Tagasillas kõik puksid vahetatud polü pukside vastu ja sillatala taastatud. 330 pidurid uued 188 differ, 3.15 ülekandega keevitatud, 2.55 lahtine differ kaasa. 330 veovõllid Hüdrokäsipidur originaal asukohas. MTS Coilid, sõitnud vb 2000km. Maxxecu race aju ja mootori juhtmestik kõik uus. Originaal kellad toimivad, roolinuppudest saab seadet muuta. Püsikas toimib. Veojõu kontroll. Kõik seaded mis päästavad mootori kui miskit valesti peal. Kaak tegi viimase seade. 290kw 98 bensiiniga ja 387kw etanooliga. Üldiselt raha pandud siia alla 2x rohkem kui küsin. Aga arvestades praegust välimust siis hind mõistlik. Juhi külg viga saanud. Ootan ka mõistlikke pakkumisi. Aga vahetust ei soovi. Auto kere ise kehva, pigem kui tahta tänaval sõita vajab keretöid või uut kere kuhu mootor peale panna. Salong seest kõik originaal. Leidub riiulis veel varuosi mis ostjale saan kaasa anda.
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tarkista lisää