Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Ülevaade ja proovisõit: https://youtu.be/NV9kERlMp6E Kuidas auto Eestisse sai: https://youtu.be/vu3rB5j-Y5U Pildid täiskvaliteedis: https://flic.kr/s/aHBqjAPedH Vahetusena kaalun: C6 RS6 Avant, B8 S4 Avant V6T (manuaal), E61 535d --- Väikese läbisõiduga ja pea täielikult tehaseseades JDM STI twin-scroll turboga EJ207 mootoriga. Mootoriaju tehaseseades ja võimsuse juures 1.35bar’i maksimaalse turborõhu juures. Kütusetabel on tehtud vastavaks Eesti kütusekvaliteediga (AFR ja süüteajastus). Jaapani 180km/h kiirusepiiraja eemaldatud. Registreeritud minu nimele Ühendukuningriikides (dokument V5C minu nimele olemas). Registreerimiseelne kontroll tehtud Eestis – registreerimiseks vajab ainult LHD esitulesid (või esitulede konversiooni). RHD tuled saab ümber teha LHD tuledeks (teenusepakkuja olemas) või saab lihtsalt LHD tulede vastu väljavahetada. Esmaregistreerimine Jaapanis: 07.11.2007 Viimane dokumenteeritud odomeetrinäit Jaapanis: 01.04.2021 @ 92 930km Esimene dokumenteeritud odomeetrinäit UK’s: 31.05.2021 @ 92 930km Mul on olemas dokumentatsioon tõendamaks läbisõitu, lisaks aeg minu enda omandis on dokumenteeritud piltide ja video kujul lisaks dokumentidele Esmaregistreerimine UK’s: 01.11.2021 (imporditud Torque GT poolt, UK’s tuntud väikese läbisõiduga ja heas konditsioonis autode importija: https://www.torque-gt.co.uk/), esimene omaniku omandis UK’s 21.12.2021 kuni 26.07.2023, kui mina selle tema käest ostsin. UK ÜV’d: 22.10.2021 @ 57 617 miili (läbis ÜV tähelepanekuteta) 29.10. 2022 @ 58 905 miili (läbis ÜV tähelepanekuteta) Minu omandis alates 26.07.2023 @ 59 015 miili. Hiljuti vahetatud kõik vedelikud: mootorõli (5W50 Liqui Moly Molygen), käigukast + diferentsiaalid (Motul Gear 300 75W90), jahutusvedelik (Motul Auto Cool G12 Evo) Sõiduomanduste modifikatsioonid: Cusco reguleeritav vedrustus HKS väljalaske lõpuosa Koyo täielikult alumiiniumist radiaator Endless’i piduriklotsid/-kettad Endless’i EB709 armeeritud pidurivoolikud Praktilised modifikatsioonid sees: Recaro Japan SR-7 GK100 juhiiste Defi turborõhukell Kui on küsimusi, siis võta julgelt minuga ühendust telefoni teel või läbi WhatsApp’i numbril, mis on kuulutuse juures.
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tilaa nyt -20%Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia