Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Paiskan müüki ühe veidike haruldasema Volkswageni. Sai suvel toodud Leedust, kus ta oli seisnud mitu aastat. Esimesena proovisin elustada vana 1.6 karpat, kuid otsustasin, et paneks aiste vahele veelgi töökindlama südame, seega sai teostatud mootorivahetus. Vahele sai 1.8 66kw monopritse. Sai vahetatud ka sidur ja lahendatud erinevaid pisivigasid. Välja vahetasin ka auto vedrustuse - nüüd on all tutikad MTS coiloverid. Ma ei ole nüüd päris kindel, kas masin on tehase 16v, kuid väga palju märke viitavad, et on. Ees ja taga on stabikad. Taga on ketassild ning autol ka mfa valmidus ning ees ka välitemp. andur. Kere on ülimalt hästi säilinud 40 aastase auto kohta ning on praktiliselt roostevaba. Põhi nii alt kui ka salongist on väga korralik. All on ka originaal 15 tollised BBS veljed praktiliselt uute rehvidega. Auto sisu ja interjör on ka väga hästi säilinud. Istmed väga viisakad ja pole kuidagi ära istutud ning hoiavad kenasti ümber. Samuti ka armatuur pole ära vajunud nagu neil tihti kombeks. Olemas ka tilt and slide katuseluuk. Auto on olnud kunagi ilmselt kellegi korralik projektikas ja kapoti all olnud midagi suuremat. Kerele on keevitatud golf 3 tagumine mootoripadja kronsa ning ka tulemüüri on lõigatud. Ilmselt kas 16v või vr6 olnud vahel. Pagassi on keevitatud ka strutbar. Kahjuks värviga on tehtud 2-värviline lahendus, mis pole kõige viisakam. Auto alumine osa originaal tumeroheline ja pigem haruldane sellel mudelil. Peaks olema eestis ainuke roheline. Ideaalne masin kellelegi, kes soovib projekti jätkata nii nagu on või siis edasi arendada. Baas on ülimalt heas seisukorras. Uuel nädalal lähen ka Arki ettenäitma. Arvele võtab masina aga uus omanik. Annab võimaluse kellelgi oma custom number kohe kaasata kui tahtmine. Kui huvi, kirjutage julgelt või tel. 53017034
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tilaa nyt -20%Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia