Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia! Huom! Tulos on laskettu tammikuun 1. päivältä!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Raske südamega panen müüki oma ajastutruu klassiku – 1984. a BMW 518 E28. Sõiduk oli soetatud aasta alguses hobiautoks, kuid ajanappuse ja kahe olemasoleva viiese BMW projekti tõttu otsib see auto uut pühendunud omanikku. Sõiduk oli ühe omaniku kasutuses kuni 2021. aastani. Auto on läbinud põhjaliku hoolduse ja uuenduskuuri eelmise omaniku poolt, mille käigus on palju tähelepanu pööratud detailidele ja tehnilisele seisukorrale. Teostatud olulisemad hooldus- ja remonditööd: Klapikambrikaane tihendi vahetus Karburaatori seadistus ja puhastus Uued süüteküünlad, süütejuhtmed ja süütepool Karteritihendi vahetus Hiljuti vahetatud mootoriõli koos filtriga, uus õhufilter Uued õlid käigukastis ja tagadiffris Sillastend teostatud ja määritavad osad hooldatud Taha uued pidurikettad ja -klotsid, pidurisüsteemi hooldus Juhtmestiku ja elektrisüsteemi kontroll ning korrastamine Vahetatud mitmeid vananenud voolikuid ja vaakumvoolikuid kapoti all Uus pidurivedelik ja jahutusvedelik Uus veepump koos mootoririhmaga Uued pidurivoolikud (kõik) Uus aku Mootor ja tehnika: Mootor töötab ühtlaselt, käivitub hästi nii külmalt kui soojalt. Lekked puuduvad, kapotialune on puhas ja korrektne. Sõidab stabiilselt ja sujuvalt, ka maanteekiirusel. Kõik tuled (sh suuna- ja kaugtuled) ning elektrilised lisad toimivad. Kere ja põhi: Värvkate on üldiselt heas seisukorras, kuid vanusele kohaselt esineb üksikuid kasutusjälgi (kriime, väiksemaid mõlke). Uste siseosad ja tiibade sisepinnad on korras. Põhi on väga heas seisukorras, roostet ei esine. Teostatud on täiendav korrosioonitõrje. Sillad, kinnituskohad ja plekkosad põhja all on heas seisus. Veermik ja roolisüsteem: Sillad on vaiksed, lõtkudeta. Puksid ja õõtshoovad on terved. Roolisüsteem on täpne, roolilõtku ei esine. Salong: Salong on puhas ja üldiselt hästi säilinud. Armatuurlaud on terve, pragudeta. Põrandakate on heas seisus. Uksepolstrid on sirged ja korrektselt kinnitatud. Rool ja käigukanginupp on kaetud uue nahaga. Kõik lülitid, nupud ja salongivalgustus toimivad. Salongipuhur töötab kõikides astmetes ja puhub sooja. Istmete reguleerimine toimib. Lagi on terve ja ei ripu. Näidikuteplokk ja selle valgustus on töökorras. Pagasiruum: Pagasiruum on puhas ja korras ning põhi on terve. Olemas originaal tööriistakomplekt, tagavararatas ja tungraud. Lisavarustus: Alpine raadiomakk, helikvaliteet hea. 17-tollised BMW originaal Rondell valuveljed heas seisukorras suverehvidega. Paigaldatud PFEBA spoileriring (esi- ja tagaspoiler, küljelaiendid), M5 stiilis koopalaiendid ning BBS tagaluugispoiler. Kuigi auto on üldiselt heas seisukorras ja kõik peamised funktsioonid töötavad korrektselt, leidub vanale autole kohaselt mõningaid murekohti Juhiiste on väsinud. Parempoolne esitiib võiks mingil hetkel tähelepanu saada. Käigukast sõites kergelt undab Muu oluline info: Sõidukisse on märkimisväärselt panustatud, et tagada selle hea tehniline ja visuaalne seisukord. Kehtiv tehnoülevaatus kuni 10.2025. Autol on küljes legaalsed ilma EST-tähiseta registreerimismärgid. Auto töötab nii nagu peab - istu sisse ja sõida. Sobib nii hobimasinaks kui ka potentsiaalseks investeeringuks. VIN-kood: WBADK110309171978
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tarkista lisää