Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Soovid tunda ennast tõelise taksojuhina? Või mängida pühapäevavõmmi ning trollida kaasliiklejaid maanteedel? Siin on Sinu võimalus, niiet haara aga telefon ja ongi kõigi tööinimeste lemmik, Skoda Octavia, Sinu. Edasi veab masinat 1,4 liitrine turboga bensiinimootor, millel on lausa 110 kilovatti. Käru jaoks on konks ka - teoorias käib see maha kah, aga võti on kadunud. Käike saab vahetada manuaalselt - 6 varianti edaspidi ja 1 tagurpidi, mis on tõeline vargakaitse tänapäeva isemõtlevate automaatsete käigukastide mainstreamis. Sõidab täpselt selle käiguga, mille kapten roolist on valinud. Liigub adekvaatselt, samas kütust tarbib nigu karsklane- ehk rahakotile on hea ning ei pea muretsema külmade ilmade tulles nagu traktoristid, et kas läheb käima kah. Püsikiirus on kah, ehk maanteel lausa lust kilomeetreid mõõta. Pagasiruum on nii suur, et seal saab maamees paar siga või vasikat ka sisse toppida ja turvaliselt kodu vedida (kummimatt on ka sees, et pärast jama lihtsam välja rookida oleks) või Euronicsist külmkapi ja pesumasina ära tuua. Raadio kah laulab viisakalt, niiet kui lapsed tagaistmel närvi ajavad, siis see audiosüsteem mängib põngerjad üle. Ja tõeline luksus ka talvistele driftihuvilistele - sellel autol on päris käsipidur, niiet prouat saab ka talvel ehmatada ja masinaga lumel külg ees trikke teha. Hästi hooldatud ja heas korras. Viimase 1,5 aasta jooksul saanud uued amordid terve ringi, tagumise summuti püti, kõik neli piduriketast ja klotsid on uued, ees uued rattalaagrid. Värskelt teostatud mootoriõli ja filtrite vahetus. Korrektselt hooldatud Skoda esinduses garantiiaja lõpuni ja peale garantiid Toyrem-is. Arved olemas. Teostatud salongi keemiline pesu, kere saanud 1 astmelise poleerimise ning peale kantud keraamika. All uueväärsed suverehvid, kaasa korralikud Yokohama naastud. Suurem osa neid läbitud kilomeetreid on pikad maantesõidud, mitte linna vahel kärutamised. Ostja saab väga korraliku auto, millega ei pea miskit peale tankimise ning sõitmise tegema. Registreerimismaks on ka MTA bandiitidele tasutud ja automaksu tuleb maksta 69 euri aastas. Ostjale kingituseks kaasa Skoda Motorsport termostass.
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tilaa nyt -20%Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia