Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Väga mahukas, praktiline ja mugav pere- või tööauto. Keskmisest diisel taksost eristub lisavarustuse rohkusega. Autol on üsna pikk Veho remondiajalugu. Vehos on suurematest asjadest vahetatud tal: 1) Mootorikett 2) Pidurikettad + klotsid 3) Esimesed vedrud Mina olen masinat kasutanud aasta aega igapäevaselt ning auto enda jaoks korda teinud: 1) uus aku ja generaator, 2) karterituulutus ja voolikud, 3) esisild korda tehtud, 4) 1x tagumine õhkpadi, 5) õlifiltri jala tihend, 6) tagumine simmer, 7) käigukasti õli ja filtri vahetus, 8) tagumised piduritorud vahetatud, 9) eelsüüteküünlad vahetatud Hooldused max 10 000km Kõik lisad, mis peal on, ka töötavad. Tooks välja mõned neist: 1) Istmesoojendused ja ventileeritavad istmed 2) Elektrilised esiistmed + juhiistme dynamic reguleerimine - võimalik õhuga pumbates sättida endale külgtugesid, ala-üla selja toetust jne. 3) klaasist elektriline katuseluuk 4) adaptiivne püsikiirusehoidja + ohu korral automaatne hädapidurdus 5) elektriliselt reguleeritav rool + easy access 6) elektriline tagaluuk ja elektriline pagasikate 7) tagaustel kardinad 8) parkimisandurid 9) kurvituled 10) Teisaldatav kärukonks, mis päriselt ka ei vaja haamrit paigaldamiseks ja eemaldamiseks. 11) Pakiruumi põranda all eraldi laekad asjade hoiustamiseks Masin ei ole uus ning leidub iluvigu ja vähesel määral pindmist roostet, velgedelt värv koorub. Põhi on korralik ja seal rooste puudub! Juhiistme nurk ei ole räbal. Värsked suverehvid. Tagumised õhkpadjad ei vaju tühjaks ka peale nädalate kaupa seismist. Auto käivitub nii sooja kui ka külmaga kõhklusteta. Kliima töötab ideaalselt. Mingeid tehnilisi investeeringuid ei vaja. Masinasse on investeeritud omajagu ja omakulu on kõvasti kõrgem välja toodud müügihinnast. Registreerimistasu 531,85€ teeme ostjaga pooleks.
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tilaa nyt