Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia! Huom! Tulos on laskettu tammikuun 1. päivältä!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Müüa imeilus, unikaalselt väikese läbisõiduga, hea ajalooga ja super korras XC70 P2. Osta endale auto, mis on talvisteks oludeks loodud. Naudi seda autot igapäevaselt originaalkorras või pane alla mudarehvid, peale katuseraam ja avalda Kalamaja peal... oih, vabandust, muidugi looduses... muljet, või hoiusta hoopis garaažis ja säilita suvesõitudeks. See auto ei ole taandatud "tööhobuseks" vaid peetud kui elegantset pühapäeva- ja viimasel ajal lausa igapäevasõidukit ning hoitud alati väga heas korras. Kui seda autot hästi hoida, ei kaota see väärtust. Nii heas korras ja väikese läbisõiduga XC70 on praegu juba väga raske leida nii Rootsist, Saksamaalt, kui kusiganes mujalt ning Mobile.de's näeb hindu 12990€-24990€. Auto tuli Eestisse USAst 2016. aastal koos esialgsete omanikega, kellele meeldis auto nii väga, et siia kolides ei tahetud sellest loobuda. Nemad müüsid auto Info-Auto tehnikule, kes omakorda müüs auto mulle. Nii USA kui ka kohalik hooldusajalugu on hästi dokumenteeritud (mul on olemas ka USA Carfax raport). Eestis on autot hooldatud Info-Autos (2016-2023), edasi minu poolt Volrem Autos (kõrgelt hinnatud sõltumatu Volvo töökoda) ja viimasel ajal Stello Autos (neil on enamasti tõstuki peal Ferrarid, Maseratid ja Alfad, aga laiendasid oma tegevusala ka Volvodele). Auto on viimase pooleteise aasta jooksul saanud kõik vajalikud hooldus- ja remonditööd ja on enamuse ajast olnud täielikult "kalla ja talla" masin. Tehtud töödest võib välja tuua uued amordid 4tk, esimesed amordipadjad ja tugilaagrid, tagumised ülemised sillapuksid, uus väljalase alates katalüsaatorist, uued pidurisadulad ees jne. Kõik tööd, mille vajadus on kontrolltööde ja hoolduse käigus välja toodud, on senti veere korda tehtud või vahetatud! Lisaks on taastatud 2 komplekti velgi (17" Oreander suveks ja 16" Erinus talveks). Suvevelgedel on 2024. aastal ostetud Continentali rehvid, talvevelgedel on peal 2025 novembris ostetud korralikud Hankooki lamellid. Auto interjöör on väga heas seisukorras. Samuti kere. Veermik on korras ja mootori -käigukasti töös ei esine ühtegi probleemi. Detsembris 2024 sai auto põhjaliku põhjaaluse ja rattakoobaste korrosioonikaitse. Auto ei ole osalenud üheski suuremas avariis. Auto USA ajaloost on näha väikest plekimõlkimist, ühes intsidendis sai kannatada tagaluuk ja teises parempoolne tagauks ja koopaäär. Tagaluuk on tulemusena üle värvitud (2013. aastal USAs). Auto parema külje intsidendist olid paremal tagauksel ning rattakoopal olid 14 aastat mõlgid ja sealjuures roostet ei tekkinud – rootsi raud! 2025 suvel ostsin uue sileda tagaukse ja lasin värvitööd teha ühel paremal maarjamaa maalril, see külg on nüüd perfektne nagu tehasest. Aastamaks on 2025. a eest tasutud. Autole on paigaldatud täielikult silma alt peidus olev Bluetooth handsfree ja see tuleb autoga kaasa. Autos on ka Apple Carplay / Android Auto ekraan, mis on korraliku mudelikohase Brodit hoidikuga keskkonsoolile paigaldatud ja teeb auto tänapäevasemaks kui mõned temast 10a uuemad mudelid! Ekraani annan tasuta kaasa.
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tilaa nyt -20%Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia