Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Ainulaadne võimalus soetada endale eriline pärl klassikaliste BMWde turul. Originaalläbisõiduga 87000 miili 1994 740iL, roostevaba auto Californiast originaalvärviga igal kerepaneelil. Mootoriblokk vahetatud üheksakümnendatel Alusil silindriseintega variandi vastu, ploki läbisõit ~60000. Läbisõitu ei tõesta vaid ajalooaruanded aga ka auto enda seisukord- autol on näiteks esituledes originaalpirnid aastast 93, remontides leidsin ka jahutussüsteemis kõik originaal detailid ja ka näiteks tagumised piduriklotsid ja kettad olid aastast 93. Eestis on autoga tehtud nii mõndagi, juba varuosadele kulunud ~3500€. Sellest hoolimata pole vaja järgmisel omanikul karta, et temalt on kogu remondirõõm ära võetud. On veel tegemist nii mehhaaniliselt kui kosmeetiliselt. Lähemalt auto seisukorrast: Värvkate on enamjaolt hea, kindlasti võimalik suures enamuses originaalvärv säilitada ja saada väga hea lõpptulemus. Vigade poolest on katuselt lakk lahkunud, ühe tagatule all on suurem mõlk mille parandusega vaja värvida luugi ja stange vaheline osa. Tagastange must osa tuleks parandada ja värvida. Ühe tagaukse keskmine osa on kunagi värvitud aga mitte hästi. Leiab ka väiksemaid vigu mõlkide, kriimude ja täkete näol. Roostet on täielikult null. Mehhaanilise koha pealt on tehtud palju. Mootor peaks veel kauaks olema murevaba, paljud tüütud ja kulukad M60 probleemid lahendatud ja mootori töös vigu ei esine. Vahetatud pea terve mootori tihendikomplekt, roolivõimusüsteemis lahendatud mitmed õlilekked. Kokku kõrvaldatud ~17 õlileket terve auto peale ja on täielikult lekkevaba. Vahetatud mitmed õli ja roolivõimuõli voolikud. Jahutussüsteemis uus radikas, pump, voolikud, sensorid ja kõik tihendid ka mootori kesk-ja tagaosas. Õlipumba poldid kontrollitud. Uus PCV klapp ja detonatsiooniandurid + kõik muu mootori keskosas. Uus kütusepump ja pihustite o-rõngad. Mitmed vaakumsüsteemi voolikud ja tihendid. Uued rihmad ja rullikud. Käigukastile tehtud õli ja filtri vahetus, vahetatud hoovastiku simmer, hoovastiku kaabel, reguleeritud käigukangi asendi andur ja parandatud shiftlock mehhanism. Uus flexdisc ja uued tagadiffri simmerid. Uued mootori ja käigukasti padjad. Pidurisüsteem peaks samuti kauaks olema murevaba- uued peasilindri tihendid, uued voolikud ümberringi, supportid taastatud ja muidugi kõik kettad ja klotsid. Esisillas kõik sillaosad uued. Ka taga vahetatud mõned detailid. Kindlasti tehtud ka muud mis ei meenu. Kõik osad kas OEM või OE. Vigade poolest tuleb käigukasti mehhatroonika plokk taastada nagu igal 5HP30 kastil. Lumereziimis toimib kõik korrektselt kuid tavareziimis ei hakka tühikäigul kohalt liikuma ilma natuke pöördeid tõstmata, muid probleeme ei esine. Ploki remondikomplekt ~200€. Salong on üldpildis hästi säilinud ja päike teinud minimaalselt kahju. Esiistmete ja käetugede nahalt leiab mõningat mõranemist. Lagi tahab hakata paarist kohast kergelt rippuma. Taastatud esiistmete funktsioonid. Tehtud keemiline puhastus. Elektroonika poolest on ta peaaegu veavaba. Ühtegi hoiatustuld ei põle, kõik aknad, katuseluuk ja elektriline tagaakna rulookardin toimivad ilusti. Kliimasüsteem ja konditsioneer toimivad väga hästi. Originaalraadio ühendamiseks üks pistik puudu aga juhtmed olemas. Auto talvitub soojas ruumis kuid on sõidukorras ja all on korralikud M+S rehvid. Ülevaatust miski ei takista ja saan tugevale huvilisele teostada. On ka võimalus minu juures tõstuki peal veenduda auto seisukorras. Ei tasu loota, et kevadel ikka saadaval on!
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tilaa nyt