Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Nendele kes tahavad lühi ülevaadet, siis taastamist/tegemist vajav sõiduk. Ei ole koheselt kasutamise valmis! Suuremad tehtud tööd: - Mootori ülemise otsa tihendid (k.k.k, plokikaas, nuka tihendid, poldid jms) - uus hammasrihm + pinguti + rullikud - uus tagumine sillatala - täis piduri ring ja kõik pidurid taastatud, taga uued sadulad (zzw30 omad) - Käsipidur taastatud - Uus kütuse pump (walbro 255l/ph) - Uus kütuse paak - Uus jagaja kaas ja rootor - Uued süüte "piibud" - Uus kojamehe mootor - uus radiaator - uus kütusevoolik (paagi ja filtri vaheline) - polüpuksid (täis ring aga ees veel vahetamata) - Klapikambikaas keevitatud (oli mõrane) - katalüsaator - starter taastatud - generaator taastatud + uus rihm - kompresioon mõõdetud (kõik silindrid 152-158psi) - loomulikult üldine hooldus Ehitamise suund oli ohutus ja uuesti sõitma saamine, mitte ilu. Suuremad/kõige häirivamad mured (minu jaoks): - spidomeeter ei tööta (mehaaniline andur, tõnäoliselt kinni. Ei ole viitsinud tegeleda) - kere seisukord on 100% teadmata, põhi on vahetatud, karbid tunduvad ka tehtud olevat. Samuti on koobastes näha taastamise/parandamise jälgi aga peidetud asju võib veel esineda - kolmanda käigu sünkro läbi (uus 90$ + tellimine ehk maksimaalselt 200€ kokku) - sidur tüüpi LSD, mis liiga kangeks seadistatud hetkel, pööramise ajal hüppab. (täpsem info KaaZ LSD) - vaja uued klappide regulaar seibid. Hetkel klapikambri kaas maha võetud töö alustamise jaoks aga see ka kõik. Vaja mõõta ja uued tellida. Hetkel puterdab ja ei ole sõidukõlblik tänu sellele. Aga soovi korral saan kokku laduda ja tõestada, et läheb käima.(Jaapanist 5$ tükk + tellimine) Kõike muud mis vaja teha, et ideaalseks/heaks saaks ei hakka siin arutama, vaid huvilisega kohapeal. Ajalugu vaadata siis ilusti näha, et ei olnud liikluses 16 aastat. Autoga olid suured plaanid aga ikkagist ei ole minule MR2 ja isu kadunud. Tegin nii palju, et saaks selle liiklusesse tagasi ja nüüd kellegil võimalus jätkata seda. Kuna tegemist originaalse tehase vasakpoolse rooliga turbo MR2-ga siis hinnad küündivad juba väga kõrgele.
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tilaa nyt