Tämä on rahoituspalvelu, laskennan tulokset voivat poiketa todellisesta tarjouksesta.
Lasketut verot ovat suuntaa antavia! Vuosivero tulee maksaa kahdesti vuodessa (50% 15. kesäkuun mennessä ja 50% 15. joulukuun mennessä) ja se koostuu perus-, päästö- ja painokomponentista, jotka molemmat ohjaavat käyttäjiä kohti vähemmän saastuttavia ja kevyempiä autoja. HUOM! Laskettu tulos on laskettu ilmoituksen tietojen perusteella ja voi poiketa todellisuudesta, jos tiedot ovat epätarkkoja tai puutteellisia!
Rekisteröintimaksu on maksettava, kun auto rekisteröidään ensimmäisen kerran Viron liikennevirastossa. Se koostuu perusmaksusta, päästömäärästä ja auton painosta. Maksua alentaa ikätekijä, mitä vanhempi auto, sitä pienempi maksu.
Müügis siis MB w124 Coupe, mis liigub ainult suviti ja paremaks edasi liikumiseks on paigaldatud 3.2 (162 kw) bensiinimootor, käike vahetab automaatkäigukast. Kahjuks tulenevalt mootori vahetusest ei tea enam keegi auto originaal läbisõitu seda ka MB jumal ise. Mootori kohta saab öelda ainult seda, et õli ei tarbi, bensiini kulub mõõdukalt ning edasi liigutab autot nobedalt. Tänaseks on vahetatud autol aku, veepump, rihm, pidurikettad, klotsid, pidurisadulad, pidurivoolikud ning lisaks amordid ja vedrud. Originaal pidurisadulad ootavad taastamist. Ostes antud auto tekib võimalus komplekteerida antud kupee salong vastavalt oma soovile ja valida autole enda maitsele sobivad veljed. On võimalik asendada kasutuses olev nahksalong hoopis riidest salongi vastu. Velgede valikuks on siis ajastutruud kolm komplekti velgi. Kahed velje komplektid on taastatud ja varustatud korralike rehvidega, üks komplekt tahab kahjuks veel tööd. Lisatud piltidelt on mõistetav milline. Hetkel küll auto all midagi vahetamist ei vaja, mida kinnitab ka läbitud ülevaatus aga siiski on edasiselt võimalik suure tahtmise korral kaasa saadavate varuosadega vahetada auto all kõik roolimise ja sildadega seotud jupid sealhulgas rattalaagrid, mootoripadjad jne. Ka uued amordid on tagavaraks. Kui kasutuses oleva automaatkäigukasti töö ei sobi on võimalik antud kast asendada teisega. Siin kohal lihtsalt pean usaldama automaatkasti müüjat, kes väitis, et tegemist on korraliku ja vähe käike vahetanud kastiga. Kui nüüd peale automaatkasti ja kirjeldatud varuosade vahetust on soov tegeleda veel auto iluga siis on ka see võimalik. Tagavaraks on mõlemad esitiivad, kui tekib vajadus või tahtmine neid vahetada ja tagumine parem tiiva äär. Kui auto esitiibadega hetkel muresid ei ole siis kahjuks nagu ikka vanade autode puhul on roostet aga tagumise parema tiiva ääres ja lakki kulunud katuselt. Auto kasutamist antud mured ei sega ja otsest vajadust ju ka pole. Aga hea teada, et vajaduse ja tahtmise tekkimisel saab hakata koheselt autot korrastama varuosad on juba olemas. NB varuosad ja auto käivad koos ja kõik piltidel olev tuleb kaasa, osad varuosad ei soovinud jääda pildile aga kaasa tulevad ka nemad. Sõiduki registreerimisnumbriks jääb 902 POLE TÄNU VÄÄRT ehk PTV.
Tarkista nykyisen tai tulevan ajoneuvosi historia:
Vältä kalliita ongelmia tarkistamalla ajoneuvon historia
Tarkista lisää