Calculated values are indicative! The annual tax is payable once a year and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars.
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
VIN: WBAGG81080DF90173 Vahetuse võimalus maastur: LC60, LC80, LC90, 4Runner, Patrol, Pajero 2020 soetatud Leedust BMW entusiasti käest heas korras kerega E38 M62TUB44 (originaal läbisõiduga). Leedukas tõi selle 2017 Saksamaalt. Ise ta sellega tegeleda ei jõudnud ja enamasti seisis. Ostetud sai hobikorras ja vastavalt sellele ka korda tehtud, hoitud. Talvel seisnud soojas garaazis. Ei liialda, et aegajalt käima pandud ja liigutatud. Minu jaoks korda tegemise protsess oli kõige kaasahaaravam osa. Väga palju uusi detaile ja remontimist olnud. Nüüd kui auto minu vaatest valmis (tikutulega otsides leiaks kere juures mõned kohad, mille kallal nuriseda). Sõita temaga väga ei ole vajadust, peale mõne suveürituse või lihtsalt nautimiseks ja seega panen müügikuulutuse üles, et leida uus väljakutse metsamaasturi näol. Eesmärk oli teha võimalikult originaalkonditsiooni. Igasugused "porno" angel eyed, pamperisse nüsitud sumbutiavad jne. ei tulnud kõne alla, sest meeldib E38 orginaalsuses. "Keep it classy, keep it OEM" Kaks asja, mis erineb: 1) ees 30mm madaldusvedrud (tehasest tulid nad nina inetult kõrgel) 2) väljalase on alates katalüsaatoritest parendatud uute magnaflow detailidega. Hääl mahe ja naabreid ei häiri - vajadusel kuuleb V8 mürinat. Lisan nimekirja tehtud töödest, kui mootor lahti käis (kõik originaal või siis premium varuosad): -ketid, tallad -uued vanosed -uus kliimapump -kõik uued jahutuslõdvikud -kõik uued tihendid, simmerid, poldid -V8 diisli termostaat, mis avaneb 95c (M62 avaneb muidu 105c , mis on jabur) -uus veepump -uus starter -uued pihustid -uued servoõli- ja muud paagid -uued küünlad -genekas -mootoris uued solenoidid, vändandur, maf, detonatsiooni andurid, jne. -pea enamus silladetailid uued -uued amordid, vedrud, tugilaagrid -uued kettad, klotsid -kõikvõimalikud akende tihendid, kapotilukud -taastatud ja värvitud Style95 veljed -uued rehvid -poleeritud ja keraamikaga kaetud kere -sadulsepa juures tehtud alcantara must lagi -õli vahetatud iga hooaeg (olenemata läbisõidust) -erinevaid salongidetaile väljavahetatud -2024 käigukasti remont: uus sisendvõll koos trumliga, turbiin, kettad, tihendid, tagurpidikäigu kolb, jne. Enamus arved olemas ja saaks siin nimekirja veel pikemaks ajada. Auto on väga heas korras ja midagi otseselt tegemist ei vaja. Ainus asi, mida ei ole osanud korda sättida on pagasiluuk, mis ei istu vasakust nurgast tasa. Endale paistab, et selles nurgas olev hüdrosilinder tõmbab ennast liiga sisse, stopper/limiiter kuskilt puudu? Lisadest: -hüdrauliline pagasiluuk -masaaz istmed -cd box -kojameeste soojendus aknaklaasil -vihmasensor Reg. number tuleb autoga kaasa. Kusjuures "welcome to facebook" numbreid enam tellida ei saa, ükskõik mis numbrikujul. Algseks müügihinnaks on pandud summa, mis endal konkreetse projekti alla kulnud. Autosse kulunud summa tagasi saamisele lootust ei oma ja seega on võimalik auto kõrval arutada.
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Check more