This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete! NB! The result is calculated as of January 1st!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Müün oma E39 Touringut. Muidu igapäevaset sõitev auto, aga nüüd teen ruumi uue auto jaoks. Registreerimistasu maksan ise. Soovi korral saab kaasa paar a vanad aga korralikud naelrehvid teistel velgedel (originaal Style 134). Võib teha hinnapakkumisi mõistlikkuse piires. Kuuspaki ja sooja käepigistuse eest päris ära ei anna. Üks võti puldiga, kõik nupud (lukustus + pagasiluugi nupp) töötavad. Kui on soovi, saab ka võtme tooriku + võtmekirjutaja koos juhtmetega kaasa. Pagasnikus on korralik subwoofer, töötab hästi. Eelmisest omanikust jäänud, täpseid näitajaid ei tea. Auto üldpilt on muidu viisakas, kerel on rooste suhteliselt minimaalne vanuse kohta. All on 17 tollised replica Style 65 veljed korralike suverehvidega. Head: - Täiesti tehasespec, pole tuunitud ega midagi sellelaadset tehtud. Sisselase ja summuti on mõlemad vaiksed, kõik pütid ja katid vahel. - Kiirendab/pidurdab/keerab ilusti, vedrustuses ühtegi kolinat pole. - Mootor käib ilusti ja vaikselt. - Ühtegi üleliigset tulukest armatuuris ei põle. - Kerel roostet vanuse kohta vähe. Karbid paar aastat tagasi keevitatud, tõstekohad tugevdatud. Tõsta kannatab igast nurgast. - Pagasiluuk käib sujuvalt, ja vedrud hoiavad luuki ilusti püsti. - Kõik vedelikud püsivad sees. - Käsipidur peab ilusti. Vead: - Varuratta koobas ja põranda tagumised nurgad on roostes. - Sisselaske nuka andur viskab vahel käivitusel veakoodi, sellest tulenevalt pikem käivitus. Samas ei pea kunagi rohkem kui 2 korda starterit andma. Sõidu ajal pole koodi visanud. Muid mootoriga seonduvaid veakoode pole. - Põletab veidi õli, nagu selle aja bensumootoriga bemmidele omane. - Välistemp andur näitab niiske ilmaga aiateibaid - Käigukang on veits lohvakas, aga kui sihilikult ei loksuta siis väga hästi aru saada pole. Tehtud töödest: - Uued pidurikettad ja klotsid ees. Tagumised on ka täiesti korras veel. - Uued süütepoolid (Bosch) ja süüteküünlad. - Uus DISA klapp (BMW originaal) - Vaakumlekked kõrvaldatud, sh. klapikambrikaane tihend - Tagumine juhipoolne rattakiirusandur (OE) - Õlivahetus ca 2000km tagasi (5w40 täissünteetiline), aga õlivahetusintervalli teavitust ei resetitud. Eks neid töid ole veel, aga ei oska peast praegu öelda. Kõikide tööde juures on kasutatud originaal või võrreldava kvaliteediga osi.
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Order now -20%Avoid costly problems by checking a vehicle's history