This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete! NB! The result is calculated as of January 1st!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
BMW 318d Aasta: 2012 (12. kuu) Käigukast: manuaal Veoskeem: tagavedu Tehniline seisukord: Auto on korrapäraselt hooldatud – õli ja filtrite vahetus iga ~8 000 km tagant. Ajamikett vahetatud 190 000 km peal (eelmise omaniku poolt). Eelmisel aastal vahetatud sidur koos kõigi vajalike komponentidega. Lähinädalal vahetan pidurid ümberringi ning teen taas õli ja filtrite vahetuse ja teen üv. Olen ise autoga sõitnud üle 20 000 km. Selle aja jooksul teinud kaks hooldust (õli + filtrid), teostanud poleerimise ja paigaldanud keraamilise kaitse. Ostsin ka peaaegu uued Pirelli naastrehvid – sõitnud ligikaudu 2 000 km. Ei jõudnud osta uued veljed seega hetkel all 18-tollised BMW originaalveljed. Veljed head, kuid visuaalselt sobiksid pigem talveks – olenevalt eelistusest muidugi. Salong: Väga heas seisukorras, puhas ja hubane. Esineb tüüpilisi F-seeria pisivigu: käivitusnupp, käigukangi ümbris ja ukselingid on kulunud. Kõik need detailid saab soodsalt uued (AliExpressist komplektina umbes 40 €). Varustus ja mugavused: Keyless süsteem (võtmeta sisenemine ja käivitus) Elektriline pagasiluuk “Matrix” esituled (väga hea valgustugevus ja automaatne kaugtulede reguleerimine) Püsikiirusehoidja Kahetsooniline kliimaautomaatika Istmesoojendused Parkimisandurid Multifunktsionaalne rool jne Kere: Väga viisakas üldmulje – tänu keraamikale püsib auto särav ja hästi hooldatud välimusega. Tagastangel on mõned sügavamad kriimud (eelmisest omanikust), mis mind isiklikult ei häiri. Sõiduomadused: Auto on igapäevaselt kasutuses maanteesõitudeks – sõidan iganädalal marsruudil Sillamäe–Pärnu. Keskmine kütusekulu maanteel 4.6–5.0 l / 100 km. Sõidab väga hästi, vedrustus vaikne ja midagi ei kolise. Iga kuu teen autole diagnostika, et südame oleks rahulik. Müügipõhjus: Tahtsin proovida BMW-d enda peal, kuid olen aru saanud, et VAG sobib mulle siiski paremini. Lisainfo: Auto on tehniliselt korras ja valmis sõiduks. Võimalik vahetus (teie/minu kompensatsiooniga). Aastamaks ja reg.maks on tastutud. Numbrid kaasa ei tule, numbri vahetuse kulud on minu peal. Auto asub tööpäeviti Pärnus, nädalavahetustel Ida-Virumaa
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Check more