This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete! NB! The result is calculated as of January 1st!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Auto on hästi hoitud ja heas korras. Hooldatud korrapäraselt. Nimekiri tehtud töödest: 01.24 vahetatud välistemp. andur, eelsüüte küünlad 08.24 vahetatud termostaat, esimesed stab. liigendid, vasak veovõll 09.24 vasak esimene rattalaager, käigukasti õli vahetus 12.24 tagumise silla õõtsa kerepuks, eesmiste amortide tugipadi + laager, paisupaak 01.25 õhukulumõõtja, tagumised amordid, eesmised pidurikettad, eesmised piduriklotsid, tagumised piduriklotsid, tagumine vasak pidurisupport 03.25 mootori lisasoojenduse kütusepump 04.25 eesmised õõtshoovad, eesmised amordid, tugilaager, pihustite vahetus 05.25 esiklaasi pesuri pumba vahetus, eesmine vasak support, tagumine parem support 06.25 kojameeste hoovastiku vahetus, roolivõimu pumba vahetus, generaatori rihmaratta vahetus 07.25 parem tagumine välimine parkimisanduri vahetus, uued suvrerehvid 08.25 hammasrihma ja generaatoririhma vahetus koos kõige sinna juurde kuuluvaga, hooldus (filtrid ja õlid). Kindlasti midagi veel, mis kohe ei meenu. Kogu esisild uus, vahetamist ei ole vajanud ainult roolilatt Hooldused tehtud iga 10000km tagant Ülevaatuse läbis puhtalt EGR ja DPF on üleeelmise omaniku poolt väljakirjutatud. Paberite järgi tehtud ka kunagi mingisugune chip. Autoga saab kaasa 17 tollised valuveljed koos ühe hooaja sõitnud naastrehvidega. Praegustest vigadest oskan välja tuua, et õlijala tihend lekib õli, mootor lihtsalt märg, pole pidanud kordagi õli juurde valama. Kere pigem hea, läbivat kuskil pole, tõstekohad oma kohtadel. Kereplekkidel samuti läbivat pole, koobaste nurgad pindmise roostega. (piltidel näha) Auto on igapäevases kasutuses, läbisõit muutuv. Küsi julgelt lisainfot. Vahetusel pakub huvi 3.0 diisel BMW, kuid vaatan üle kõik pakkumised. Juurde maksmise võimalus
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Check more