This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete! NB! The result is calculated as of January 1st!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Korduma kipuvad küsimused! Küsimus 1: Kas auto on tehniliselt korras ja töötab probleemideta? Vastus: Jah, auto on tehniliselt heas korras. Mootor töötab laitmatult, käigukast vahetab sujuvalt, vedrustus on korras ning kõik olulised süsteemid (sealhulgas kabrioleti mehhanism) toimivad probleemideta. Ühtegi muret, mis vajaks kohest sekkumist, ei ole. Küsimus 2: Kas autol on tehtud mingeid suuremaid remonttöid või vajab midagi peagi vahetamist? Vastus: Ühtegi suurt remonti hiljuti vaja ei olnud. Auto on hooldatud vastavalt vajadusele ning kõik tööd on tehtud õigel ajal. Kui midagi oleks, siis ma ütleksin – aga praegu on seis hea ning midagi kohest vahetust ei vaja. Küsimus 3: Kas auto on avariiline või on sel mingi probleemne ajalugu? Vastus: Auto ei ole avariiline. Ei ole teadaolevaid suuremaid kahjustusi ega kindlustusjuhtumeid. Auto ajalugu on puhas ning kõik dokumendid on korras. Küsimus 4: Milline on auto üldine välimus ja salongi seisukord? Vastus: Auto näeb oma vanuse kohta hea välja, kuid mõningaid täkkeid ja kulumisjälgi leidub – nii kerel kui ka salongis. Midagi häirivat ei ole, aga täiesti uueväärne see ei ole. Pigem aus ja korralik seisukord. Küsimus 5: Miks ma üldse müün, kui auto on nii heas korras? Vastus: Ma olen ühe auto mees ja lihtsalt tahan nüüd proovida midagi teistsugust – elektrilist. Kui SL-i igatsema hakkan, siis ostan kunagi jälle – see on tõesti auto, mida tasub omada. NB! Palun mitte pakkuda vahetust teise auto vastu.
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Check more