This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Autol on 100000 sõitnud mootor. Auto ise on sõitnud 230000 (rohkem sellest allpool) Eesti ajalooga auto, ajalugu puhas Autol on 360 kraadi kaamera (ümberringi 4 parkimiskaamerat), mis näitab autost pealtvaadet ja pimedaid nurkasid reavahetusel. Kaamera ka salvestab, nagu Teslad iga nurga alt. Lisaks on autos ka videotegistraator, mis salvestab eest ja tagant ning ka parkimise ajal, kokku on autos siis 6 kaamerat, millest 1 salvestab ka parkimise ajal ja on varustatud seadmega, mis ei lase akut tühjaks tõmmata, kui auto nädalaid pargib. Esimesed ja tagumised parkimisandurid kuvatakse ekraanile. Esiklaasil on elektriline soojendus Taga 2x isofix (+150€ saab ette ka tootja isofixi) Autol on minu käes pandud uued esimesed ja tagumised pidurikettad, ees ka supportid. Vahetatud ka käigukastiõli. Hooldused on korralikult tehtud, ainult kvaliteetsemate õlidega (Liqui Moly). Kõik filtrid on hiljuti vahetatud. Paigaldatud uus eriti suure mahutavusega MOLL süsinik-klaas aku, millel eriti kiire laadimine, et oleks lisa- elektroonikale vastav ja mängiks kaua kui auto seisab. Automaatne parkimiskell, kaabeldatud (mitte patareiga), kui süüde väljas, läheb automaatselt käima. Autol on kvaliteetne ja ülikiire ning sujuv 10" ekraan, juhtmevaba Android Auto, Apple CARplay. Kõik auto sisemised funktsioonid on ekraanist hallatavad. Tagaistmetel on ekraanid ja auto pruuni sisuga kokkusobivad pruunid hifi kõrvaklapid. Kokku on 8 ühesugust 16" velge, ühtedel suverehvid teistel talverehvid. Rehvirõhumonitooring näitab nii varuratta, kui ka suve- ning talverataste rõhku. Lähi- ja kaugtuled on Bi-Xenon ning vaid alumised pööramis-ja udutuled on halogeenlambid. Kõik ülejäänud tuled on LED-tuled, isegi numbrituled on VW OEM LED-tuled. Peeglite suunatuled on dünaamilised (kummipaela efekt) Mootori ümberehitusest: Kõik CDAA mootorid on veaga ja kui neid ümber ei ehita, siis võtavad 1000km peale 1l õli. See tuleb sellest, et kolvirõngad lasevad õli läbi, sest nende diameeter on liiga väike. Ümber ehitatakse nii, et paigaldatakse uued kolvid, mis on suurema diameetriga, ja uued kepsud ning selle auto puhul ka väntvõll. See auto on korrektselt spetsialisti poolt ümber ehitatud ja üldse õli ei võta. On ka vigu: 1. Nagu VW ikka on, et roostet leidub, 2. Juhiuksel on kerge kraaps 3. Juhi istmel on väike rebend. Kui ei kauple, annan ka kaasa 400€ väärtuses uue JBL! varuratta velje sisse paigaldatava subwooferi ja paigaldamiseks 100€ väärtuses vajalikud toite- ja ühenduskaablid ning kaitsmed. Seda ei jõudnud ise paigaldada veel.
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Order now -20%Avoid costly problems by checking a vehicle's history