This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Viimane hooldus 21.05.2024 läbisõidul 307822km. Hiljuti paigaldatud Audi R8 NGK süütepoolid, NGK iridium süüteküünlad, originaal Revision G bypass klapp, originaal N75 turbo wastegate juhtimise solenoid klapp, Ramair oversized õhuvõtt, N80 kütusesüsteemi tuulutusklapp, kütusesüsteemi tuulutuse söefilter, kütusepumba tõukur, salongifilter, esimesed pidurikettad ja klotsid. 2023 (LS 299k) vahetatud käigukasti ja esidiffri õli. 2022 (LS 279K) vahetatud haldex õli. 2021 (LS 270K) vahetatud mootoririhm. Rootsis tehtud DSG (DQ250) swap! Hooldusraamatust on näha, et auto on Rootsis läbinud pikki vahemaid, sest aastased läbisõidud on üsna suured. Tänu sellele on auto vanust arvestades üsna vähe kulunud. Shiftech stage 1 remap. Võimsus hetkel ca 300hp ehk ~220kw. Võimsust võimalik üsna lihtsasti tõsta ca 360 - 370hj peale ja turbo vahetusega sealt edasi ka 420 - 430hj-ni. DSG kastiga S3 on kiirem, kui manuaal käigukastiga samasugune auto. Lisaks talub DSG käigukast võrreldes manuaaliga suuremat jõudu, kui on soov võimsust tõsta. Reg nr vahetan enne omanikuvahetust oma kuludega!
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Order now