This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Ühes perekonnas olnud alates 04.07.2019a. Viimane omanikuvahetus on peresisene. Tõime Soomest 2 samasugust, millest üks on jäänud perre. Ökonoomne ja hea varustusega. Puldiga Webasto ja kahed võtmed. Olen ise sõitnud keskmiseks kütusekuluks 4.4 suvel ja seda 50%50. Müügipõhjuseks on see, et sõidan viimasel ajal väga vähe ja ei ole mõtet enam diislit pidada. Legendaarselt vastupidav ja murevaba nagu 212 ikka. Soovin osta samasugust W212 kerega E400 bensukat endale asemele. Kasutuses on tingituid kergeid iluvigasid ja kulumist. Rehvirõhu tuli põleb, kuna neljast andurist on üks veel korras. Ei ole viga pidanud oluliseks. Saab kasutada ka mild hübriidina kus elektrit ei kasutata, eleketr aitab kiirendada. Koos elektriga hea väändega mis on 500nj 1200 pöörde juures. On olemas Soome Veho täielik hooldusajalugu, paigaldatud Soome esinduses uus käigukast. Eestis sõidetud selle ajajooksul umbes 60000km. All uued lamellrehvid ja kaasa uued suverehvid. NB! Tehasest ilma Adblueta! Äsja teostatud A hoole koos pidurivedeliku vahetusega, lisaks uuel nädalal vahetatakse esinduses välja terve piduriring koos seisupiduri klotsidega. Taga uued ōhkpadjad koos amortidega. Tegu on korraliku autoga. Antud kere ei vea kaasas suuri akupakke, hübriidaku on väikene ja süsteem töötab laitmatult. Aku on korras ja ilmselt juba korra ka esinduses ka vahetatud. Kilometraaži on, kuid tuleb arvesse vōtta, et antud mootor on sōitnud kogu oma elueast 15% elektiga. Olen kasutanud ise sōidukit camperina, mahutab palju ja kui istmed all siis mahub taha 210x110cm madrats. Maanteel sōidab 4l sajale. Ōli ega ka muid vedelikke ei tarbi. Mugav ja mōnus auto mida on remonditud ja hoitud endale. Ei ole rändkarikas.
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Order now -20%Avoid costly problems by checking a vehicle's history