This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
* Km kohuslasele "soodsam".. 6000 € + (km 1320 €) + Kaasa:* Eraldi seinalaadija, mugavaks kasutuseks. * Talve/Lamellrehvid omadel velgedel. + Eestist uuena ostetud, üks omanik. + Kasutatud töösõitudeks esimestel aastatel u. 32km päevas tööpäeviti. Viimased aastad 5km päev (garažeerimine lähemal) ja mitte iga tööpäev, samas mõned harvemad pikemad sõidud lisandunud ja viimasel kahel aastal praktiliselt seisnud. + Hooldused hooldusraamatus (2015TH1, 2016TH3, 2019TH6) + Laadimisega saab sõita suvel kuni 120km, karmil talvel 80km kui kliimat ei kasuta. * Linnasõidus soodne - pidurdamisel taaslaeb akut natuke ja energiakulu 0 kui fooritaga seista. + Pikemad sõidud tuleks planeerida. Volt laadismisvõrgustiku abil võimalik sõita terve Eesti läbi (40-60km tagant on laadijate asukohad: https://account.enefitvolt.com/findCharger?lang=et ja hinnakiri ) # Videoülevaade 2013 LEAF SL: https://www.youtube.com/watch?v=DB0a4espnWU (Sama mudel nagu videos va. välimine värv must, helehall tekstiilsisu ja tagurduskaamera sama aga küljekaameraid ei ole.) # Üldspetsifikatsioon 2013 LEAF SV: https://www.evspecifications.com/en/model/135f6 - Vead: - 12V pliiaku alus suurendatud ja kinnitus muudetud standardist. (originaalkinniti olemas) LEAF ei hoiata 12V aku tühjenemist. (Kui auto pikalt seisnud - suvalised alarmtuled süttivad ja signalasitsioon kipub peale minema - tegelik viga, et 12V aku annab ebapiisavalt voolu). Kui iganädalaselt sõita pole probleemi. - Esiklaasil paremas all nurgas u. 20cm mõra, ilma täkkejäljeta. Pole näinud mõtet vahetada kuna juhipoolse kojamehe alast väljas. Mõra on ka UV-s tarduva ainega "parandatud" ehk ei tohiks edasi minna - aga siiski nähtav.
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Order now