This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Registeerimistasu 0€. Selle tasub müüja! Sihtotstarbeliseks kasutamiseks mõeldud kiire Seat. FR pakett. Modifikatsioonid: GT2260 turbo FMIC cooler Vabam ja suurem väljalase Koonusfilter Ajus tehtud custom seade (244,5hj ja 464nm rattast) Coiloverid ees, madaldusvedrud taga Kevlar kattega sportsidur 17" OZ Racingu veljed Audi S3 pidurid, Brembo klotsid (ees) HKS turbotimer Lisakellad - väljalaskegaaside temp, õli temp, turborõhk Varustusest on olemas toimiv konditsioneer, püsikiirusehoidja, elektriaknad. Autol puudub raadio, kuid valmidus paigaldamiseks on olemas. Auto sobib pigem sihtotstarbeliseks kasutamiseks - Bestlap, AG karikas, rahvasprint/rahvaralli jms kuigi on legaalne ka tänaval liiklemiseks. Jõunumbreid on üpriski lihtne ka juurde saada - näiteks nukkvõll on originaal, kuid kuna tegu on 8-klapilise mootoriga, siis üsna soodsa raha eest on performance osad saadaval. Auto on väga kiire ja käepärane, reaalne stardikaal ~1150kg ning väänet oluliselt rohkem kui enamustel nimetatud võimalikes võistlusklassides startivatel autodel. Samaväärse auto nullist ehitamise kulu on ilmselt x2. Autol on 6-käiguline käigukast, mille ülekanded on stockis juba sellised, et sobivad võistlemiseks (2. käik max kiirus ~70-75kmh sõltuvalt ratta suurusest). Dünograafik on küll 2 aastat vana, kuid sama spetsifikatsiooniga tehtud. Küsi autoringlus@gmail.com ja saan saata. 182kw on mõõdetud rattast. Samuti on 464nm väänet mõõdetud rattast. Mootori kilovatte peaks arvutuslikult olema ~200kw ja väänet ~500nm. Proovisõidud toimuvad kõrvalistmel ning sõiduk müüakse kui modifitseeritud sõiduk / spordivahend. Täiendav tehnokontroll on soovi korral teostatav, nagu kõigi Autoringluse pool müüdavate autodega. Kerel leidub kriimusid, värviparandusi, pisimõlke, kuid üldine seis on oluliselt parem kui 20 aastat Eestis sõitnud autodel, seda nii kere kui ka põhjaaluse osas. Alates 1.01.2025 laienevad Autoringluse klientidele järgmised soodustused: 1. Erimell.ee - rehvid, akud, õlid, filtrid ja autotarvikud. Soodustus -30% jaehinnast. 2. Rehvipunkt.ee - suur valik suve, talve- ja sportrehve. Soodustuse suurus sõltub ostust. Tasuta tarne. 3. Ranzar Service - autoremont ja -hooldus, rehvivahetus. Soodustus töödelt -20%. 4. Rahvaauto - autoremont, diagnostika, elektritööd jm. Esimene õlivahetus 0€ (ei kehti kliendi varuosadega). 5. Intercars - suur valik varuosi, autokeemiat ja autotarvikuid. B-varuosade soodustus 20-35%. Soodustused kehtivad kõigile, kes ostavad Autoringlusest auto või on seda varem teinud. Soodustuste kasutamiseks palume kontakteeruda Autoringlusega. Autot on võimalik osta järelmaksuga, teenust pakuvad Inbank ja Primero. Soovi korral küsi lisa autoringlus@gmail.com ja teeme sulle pakkumise. Autot müüb komisjonimüügis AUTORINGLUS.EE. Meie tegemiste kohta saab lugeda lisa koduleheküljelt või vaadata Youtube kanalit "Autoringlus". Kõik autod on saanud pika proovisõidu, on Eestis arvel, kehtiva ülevaatuse ja kindlustusega. Kohapeal autodega tutvuda ja tehingut teha saab Tartu linnas.
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Check more