This is a financial service, the results of the calculation may differ from the actual offer.
Calculated values are indicative! The annual tax is payable twice a year (50% by June 15 and 50% by December 15) and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars. NB! The calculated result is based on the data in the ad and may differ from reality if the data is inaccurate or incomplete!
The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.
Ainuke diiselmootoriga täisvereline AMG. Aastatel 2002-2004 proovis Mercedes-AMG diisliga maailma vallutada, võttes w203 c270, tõstis viiesilindrilise mootori kubatuuri kolmeliitriseks, vahetas turbo suurema vastu, muutis vedrustust, pidureid ja välimust- diisel AMG oli sündinud. Aga kuna hind oli peaaegu sama, mis sõsaral C32AMG, või ka näiteks BMW M3, siis müügiedu ei järgnenud ja 2004 tõmmati pistik seinast. Sellegipoolest on tegemist vastupidava ja kiire autoga omas ajas ja ka praegugi- võimsust 170kw, kiirendus sajani 6,8s- see oli sajandi alguses diisli kohta väga hea. Konkreetne auto on heas korras, salong korralik, veermik ja tehnika samuti. Ainukeseks murekohaks on rooste, selle ajastu Mercedeste tüüpviga. Tagaluuk, juhi ukse alaserv, esitiivad, tagatiivad. Läbivaid auke pole, aga pindmist on hakanud tekkima. Mitte ammu hooldatud Lesvenis, järgmine hooldus ca 15000km pärast. Autol all erilaiused suverehvid. Järgmisel aastal jõustuv automaks on vaid 50€ aastas auto vanuse tõttu. Müügis ka viimastel piltidel näha olev C32AMG- vaata https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?share=1fbaafc6badcea9ffa24d0938ca3cb97
Check the history of your current or future vehicle:
Avoid costly problems by checking a vehicle's history
Check more