Javascript is required

Saab 9-3 SE 2.0 113kW

1600 €
1300 €
VAT will not be added to the price
Type
Passenger car
Body type
Hatchback
Transmission
Automatic
Fuel
Petrol
Engine
113 kW
Drive shaft
Front wheel drive
Year

Main data

  • Type:
    Passenger car
  • Body type:
    Hatchback
  • Year:
  • Mileage
    415 500 km
  • Transmission
    Automatic
  • Drive shaft
    Front wheel drive
  • Service history:
    Yes
  • Factory warranty:
    No
  • First registration country:
    Switzerland
  • Current registration country:
    Estonia

Annual fee

50 €

Calculated values ​​are indicative! The annual tax is payable once a year and consists of a base fee, emissions and weight component, both of which steer users towards less polluting and lighter cars.

Registration fee

410,75 €

The registration fee must be paid when the car is first registered at Estonian Transportation Administrartion. It consists of the base fee, the emission rate and the car's weight. The fee is reduced by the age factor, the older the car, the lower the fee.

Technical data

Engine

  • Engine capacity:
    2 l
  • Engine power:
    113 kw
  • Top speed:
    240 km/h
  • Acceleration 0-100km/h:
    7.5 s
  • Engine capacity:
    1985 cm³

Fuel

  • Fuel type:
    Petrol
  • Fuel tank capacity:
    64 l
  • Fuel consumption (city):
    13 l/100 km
  • Fuel consumption (highway):
    7 l/100 km
  • Fuel consumption (average):
    10 l/100 km

Equipment

Turvalisus

  • ABS brakes
  • Cruise control
  • Front & side airbags
  • Daylights (Halogen)
  • High beams (Halogen)
  • Daylights assistant
  • Headlight washers
  • Fog lights (Front, Rear)
  • Anti-theft alarm system
  • Immobilizer

Mugavusvarustus

  • Automatic climate control
  • Heated seats (Front)
  • Leather interior
  • Electric windows (Front, Rear)
  • Electrically adjustable mirrors (WIth heating)
  • Central locking
  • Onboard computer

Description

Kes otsib endale odavat hobiautot, mis sobib ka igapäevaseks liiklemiseks, siis esimese generatsiooni Saab 9-3 on päris hea valik. Kui veel endal ka garaaž ning mehaanilisi oskusi (ja viitsimist) on, saab seda autot üsna odavalt üleval pidada, sest see auto ei vaja veel iga remondi jaoks "läpparimeest" ja eriseadmeid. Varuosi on endiselt saada ning hind ei ole neil kindlasti kõrge. Lisaks on B2x4 mootorid väga lihtsalt tuunitavad nii tarkvaraliselt kui ka riistvaraliselt. Kütusekulu on moodsa aja mõttes küll kõrge, aga seda eelkõige linnasõidu arvelt, sest pidevate kiirenduste ja foori taga tiksumistega on väiksemat numbrit kui 12 raske saada. Maanteel, seevastu, on kiirusega 90-93 km/h liigeldes kulu 6,5-7 l/100 km ning see ei ole ka tänasel päeval superkõrge. Sellises vanuses auto puhul ei loe mitte läbisõit, vaid mida selle läbisõidu ajal autoga või autole tehtud on ning seda on ikka üksjagu. Juba viimase paari-kolme aasta jooksul näiteks: + Uus roolivõimu torude-voolikute komplekt + Uus salongi ventilaator + Uus ABS kontroller + Nii starter kui generaator on läbinud taastusremondi + 2022 aasta kevadel keretööd: tagumised rattakoopa tiivakaared vahetatud, küljekarbid + 400000 km läbisõidu kandis läks vahetusse mootorikett koos juurdekuuluvaga + 2023 aasta suvel oli plokikaane silumine ning tihendi vahetus + 2023 suvest on küljes uus veepump ja loomulikult ka lisaseadmete rihm + Uus esiklaas on 2024 aasta kevadest + 2024 aasta varasuvel tehtud kliimasüsteemi hooldus ja täitmine - võiks kaua mureta olla nüüd + Hirsch vedrustusring + Kliimaseadme ekraan on ideaalses korras (Harteroni taastatud) + Mootori raud koos lisaseadmetega ning käigukast on "stock", küll aga on Crossroad Performance Stage1 mootoritarkvara. See kokku annab One Mile Challenge'i tulemuseks 202 km/h. Pikema raja korral peaks tippkiiruseks olema 240 km/h + "Vana kooli" teleskoopantenn (elektriliselt sisse-välja käiv), nii et pulmarongis saab lindi ikka normaalsesse kohta siduda! +- Esipamper on kere küljes poltühenduse, mitte originaalklambritega - Juhiiste on kulunud - Värvkate ei ole kindlasti ideaalne - Veljed ei näe esinduslikud välja, kuid on terved ja sirged ning kannatavad muretult ka 202 km/h sõita - Uste servades on roostet - Termostaat võib olla väsinud (ei sulgu), aga kuna on soe aeg, siis päris kindel ei ole, sest viga (kui see on), ei näita ennast välja - SID2 ekraani piksleid on puudu - Esitulede pesu ei ole töökorras - Tagaakna pesu ei ole töökorras (kojamees töötab, kuigi mootor on vist veidi väsinud, aga vett ei tule) - Süütelukk vajab hooldust - vahel tõrgub üles tulemusel, eriti külmal ajal; soojal ajal üliharva Suverehvid (2xGoodYear, 2xFirestone) sobivad ilmselt ka 2025 aasta suvel sõitmiseks ning talverehvidest (naast, Hankook) jätkub tõenäoliselt nii 2024/2025 kui ka 2025/2026 talveks. Hooldused on tehtud 10000-11000 km tagant, viimane käigukasti dünaamiline õlivahetus oli umbes 365000 km peal. Minu käes olles (aastast 2008) liiklusõnnetusi ei ole olnud. Aastate jooksul on kogunenud pudipadi, mille annan hea meelega autole kaasa. Näiteks on üks (praoga kuid töötav) punane süütekassett, erinevaid esitulesid, SID1 ja kliimaseadme plokk, parema külje aknaid. Auto kohta leiab infot ka siit: https://foorum.saabiklubi.ee/viewtopic.php?t=7167

Tartu, Estonia
Seller: Argo H

Check vehicle history!

Check the history of your current or future vehicle:

  • Accidents
  • Mileage history
  • Inspection records
  • Damage records
  • Recorded images
  • Safety recalls by manufacturer
  • Ownership changes
  • Theft records

Avoid costly problems by checking a vehicle's history

Saab 9-3 SE 2.0 113kW

1600 €
1300 €
VAT will not be added to the price
Tartu, Estonia
Seller: Argo H
Seller: Argo H
Tartu, Estonia