Рассчитанные значения являются ориентировочными! Ежегодный налог уплачивается один раз в год и состоит из базового компонента, компонента выбросов и веса, которые побуждают пользователей выбирать менее загрязняющие окружающую среду и более легкие автомобили. Налог снижается с учетом возраста: чем старше автомобиль, тем ниже налог.
Регистрационный сбор должен быть оплачен при первой регистрации автомобиля в дорожном реестре. Он состоит из базовой части, нормы выбросов и веса автомобиля. Плата уменьшается в зависимости от возраста: чем старше автомобиль, тем ниже плата.
VIN: WBAGG81080DF90173 2020 soetasin Leedust BMW entusiasti käest heas korras kerega E38 M62TUB44 isendi (originaal läbisõit). Leedukas tõi selle 2017 Saksamaalt , aga ise ta sellega tegeleda ei jõudnud teatud põhjustel. Endale sai ostetud hobikorras (paremat sõna tea) ja vastavalt sellele ka korda tehtud ning hoitud. Nagu ikka, talvel seisnud soojas garaazis ja ei liialda, et aegajalt käima pandud ja liigutatud, sest autod pikalt seismist ei talu. Minu jaoks "korda tegemise" protsess oli huvitav ja kõige kaasahaaravam osa. Väga palju uusi detaile ja ehitamist olnud. Aega ja resurssi läks liigagi palju. Nüüd kui auto minu vaatest valmis (tikutulega otsides leiaks kere juures mõned kohad, mida sättida), siis sõita temaga väga ei olegi vajadust, peale mõne kokkutuleku suvel või lihtsalt nautimiseks. Eesmärk oli teha võimalikult originaalkorda. Kaks asja, mis orginaalist erineb: 1) ees 30mm madaldusvedrud, sest tehasest tulid nad nina kõrgemal ja ei näe soliidne välja 2) väljalase on alates katalüsaatoritest parendatud magnaflow detailidega (kõik legaalne) ja hääl viisakalt mahe - naabreid ei häiri! Millegipärast originaalis on e38 mootorid ülivaikseks resoneeritud ja V8-le eeldatavat häält ei kuule. Lisan nimekirja, mis tehtud (kõik on originaal või siis premium varuosad): -ketid, tallad -uued vanosed -uus kliimapump -kõik uued jahutuslõdvikud -mootoris enamus tihendid uued (ei julge öelda kõik, äkki midagi jäi?) -uued küünlad -V8 diisli termostaat, mis avaneb 95c (M62 avaneb muidu 105c , mis on jabur- insenerid milleniumil arvasid, et nii on rohelisem) -pea enamus silladetailid uued -uued amordid, vedrud, tugilaagrid -uus veepump -uus starter -uued õlide- ja muud paagid -uued küünlad -genekas -mootoris uued solenoidid, vändandur, maf, jne. -uued kettad, klotsid -kõikvõimalikud akende tihendid, kapotilukud jne. -taastatud ja värvitud Style95 veljed -uued rehvid -poleeritud ja keraamikaga kaetud kere -sadulsepa juures tehtud alcantara lagi -õli vahetatud iga hooaeg (olenemata, et aastas 500-2000km sõidetud) -käigukastis ja diffris uued õlid -erinevaid salongidetaile väljavahetatud Enamus arved olemas ja võiks siin nimekirja veel pikalt jätkata. Auto on väga heas korras ja midagi tegemist ei vaja- kõik töötab. Ainus asi, mis ennast häirib ja ei ole osanud korda teha, on pagasiluuk, mis ei istu vasakust nurgast tasa (uue hinge paigaldasin, aga see ei muutnud olukorda). Keretöökotta viies ilmselt ostakse see korda regullida. Lisasin pildi. Lisavarustus: -hüdrauliline pagasiluuk -masaaz istmed (ei ole päris tänapäevane mazaas, aga liigutab aegajalt istmiku asendit, et ei väsiks selg) -Naviekraan -cd box -istemsoojendused -kojameeste soojendus aknaklaasil Auto reg. number tuleb autoga kaasa. Kusjuures "welcome to facebook" numbreid enam tellida ei saa, ükskõik mis numbrikujul. Müügihinnaks on pandud summa, mis on endal läinud selle "projekti" alla kokku. Olen skepitiline, et seda oleks võimalik niipea tagasi saada, aga selle teema üle on võimalik auto kõrval arutada. Ajas kindlasti e38 väärtus kasvab.
Проверьте историю вашего текущего или будущего автомобиля:
Избегайте дорогостоящих проблем, проверяя историю автомобиля.
Подробнее