Это финансовая услуга, результаты расчета могут отличаться от реального предложения.
Рассчитанные значения являются ориентировочными! Ежегодный налог необходимо платить два раза в год (50% до 15 июня и 50% до 15 декабря) и состоит из базового компонента, компонента выбросов и веса, которые побуждают пользователей выбирать менее загрязняющие окружающую среду и более легкие автомобили. Налог снижается с учетом возраста: чем старше автомобиль, тем ниже налог. Внимание! Сумма рассчитывается на основе данных указаных в объявлении и может отличаться от реальности, если данные неточные или неполные!
Регистрационный сбор должен быть оплачен при первой регистрации автомобиля в дорожном реестре. Он состоит из базовой части, нормы выбросов и веса автомобиля. Плата уменьшается в зависимости от возраста: чем старше автомобиль, тем ниже плата.
Väga hästi hoitud sportlik kuumpära. Mootor tagab jõulise mineku ning automaadil saab käike ise labadega vahetada mis teeb sõidu eriti kaasahaaravaks. F56-s on endiselt säilinud MINI karti meenutavad sõiduomadused. Kui sisse lülitada sport reziim, siis muutuvad amordid eriti jäigaks ja auto väga konkreetseks. Lisaks avab sport reziim ka väljalaskeklapid ning sooja mootoriga saab nautida mõnusaid "pops and bängs" hääli. Kui seda ei jaksa kuulata, siis mängib kahe subwoofriga Harman/Kardoni helisüsteem väga mahlakalt näiteks Dire Straitsi - Money For Nothingut. Ise sai auto ostetud, sest tegemist on ühe viimaste autodega millel ei ole tüütuid sõiduabilisi. Kuid samas on piisavalt uus, et ei lagune ja ei pea ootamatute lisakulude pärast muretsema. Sõidu alguses ei pea vajutama kümmet nuppu, et välja lülitada rajahoidja, liiklusmärkide tuvastust, väsimuse tuvastus, kokkupõrkeväldikut, start/stop jne. Autol on küll toimiv start/stop süsteem kuid lasin selle kirjutada nii, et tal on mälu. Seega kui start/stop on välja lülitatud, siis ta jääb välja seni kuni selle ise uusti sisse lülitad. Kas pole mitte mõnus, et saad ise otsustada? Hoolduse osas sai autole tehtud Hõbenooles 2024 Aprillis käigukasti dünaamiline õlivahetus (läbisõidul 50 000km). Soovitatakse vahetada iga 60 000km tagant. Seal öeldi samuti, et tegu Aisini (Toyota) väga töökindla käigukastiga millel nende teadaolevalt probleeme pole esinenud, eriti kui korralikult õli vahetatakse. Mootori osas tegemist töökindla BMW kahe liitrise nelja-silindrilise (B48) mootoriga. Paljud ajavad selle mootori segi BMW ja Citroeni koostöös toodetud 1.6 Printsi mootoriga mis saavutas oma kurikuulsuse eelmise generatsiooni Cooperil õliprobleemidega, aga ei ole, tegemist siiski puhtahingelise BMW mootoriga. Auto on korrektselt ainult ametlikus esinduses hooldatud iga 10 000km tagant. Kogu ajalugu on esinduses saadaval ning enda ajal teostatud hoolduste kohta on olemas ka paberimajandus, ülejäänud hooldused digitaalsel kujul. Enne kui auto ise otsin lasin ta United Motorsis põhjalikult kontrollida ja selle kohta on olemas ka dokumendid. Kogu auto on originaal värvi all, United Motors kontrollis kõiki metall paneele. Lisaks läbis auto just puhtalt ülevaatuse. Lisaks on mul endal autole tehtud ka tehnilise rikke kindlustus mida saab teha kuni 9-aastastele autodele kuni läbisõiduni 180 000km. Seega saab nö veel oma kindlustunnet tõsta kindlustuse abil. Autol on tehasest Carbon pakett. Peeglikatted ja kapoti võlts õhuvõtuava on carbonist. Ühe peeglikatte hind esinduses on üle 450€. Ülejäänud "carbon" osad on vana hea eBay. Kui sul tekib küsimusi või tahad autot vaatama tulla, siis helista või kirjuta julgelt. NB! Numbrimärk 69FUN ei tule autoga kaasa! Enne müüki panen autole külge tava mõõdus numbri 730DTN (nagu viimastel piltidel). Soovi korral võin ka vähendatud mõõdus uue numbrimärgi tellida, et säilitada samasugune välimus nagu praegu. See on juba uue omaniku enda valida. Automaksu aastamakse: 218€ (2025 aasta eest tasun mina) Registreerimismaks: 935€ (tasub uus omanik, SEB-s liisingut jätkates ei pea seda tasuma) Müün, sest... tahaks manuaalkastiga MX-5te, aga samas annab töökoht mulle ka ametiauto... lisaks on endal veel üks kabriolett. Ühesõnaga ei mahu maja ette ära enam need autod. Pärast kindlasti kahetsen, aga noh... Mõttetuid pakkumisi ma ei oota, sest konkreetselt autot müüa mul vaja pole.
Проверьте историю вашего текущего или будущего автомобиля:
Избегайте дорогостоящих проблем, проверяя историю автомобиля.
Подробнее