Это финансовая услуга, результаты расчета могут отличаться от реального предложения.
Рассчитанные значения являются ориентировочными! Ежегодный налог необходимо платить два раза в год (50% до 15 июня и 50% до 15 декабря) и состоит из базового компонента, компонента выбросов и веса, которые побуждают пользователей выбирать менее загрязняющие окружающую среду и более легкие автомобили. Налог снижается с учетом возраста: чем старше автомобиль, тем ниже налог. Внимание! Сумма рассчитывается на основе данных указаных в объявлении и может отличаться от реальности, если данные неточные или неполные!
Регистрационный сбор должен быть оплачен при первой регистрации автомобиля в дорожном реестре. Он состоит из базовой части, нормы выбросов и веса автомобиля. Плата уменьшается в зависимости от возраста: чем старше автомобиль, тем ниже плата.
Müügil: legendaarne BMW E46 325 – auto, millel on lugu rääkida! Kunagi oli käänuliste teede ja hoogsate sõitude maal BMW E46 325, mis on viimase 8 aasta jooksul tundnud vaid üht omanikku. See kena vana on oma ea kohta üsna viisakas, kuid nagu teie lemmik onu Väino perekondlikel koosviibimistel, vajaks veidi tuunimist. Plussid: Alustame tipphetkedega! Selle kaunitari süda vahetati välja vaid 40 000 km tagasi, andes oma meeleolukale esinemisele värske elu. Kujutage ette, kuidas mootor rõõmsalt nurrub ja on valmis teid kõikvõimalikele seiklustele viima! Hiljuti uuendati ka kogu piduri- ja jahutussüsteemi, nii et olenemata sellest, kas kontrollite kena naist kõnniteel või mõnda neist üllatavatest liiklusmärkidest, saad alati hoogu juurde panna või maha võtta. Aga oota, see pole veel kõik! Samuti oleme äsja täiendanud uhiuute tagumiste amortidega ja vedrudega. Sõit on sujuvam kui see kord, mil proovisite pulmas tantsida pärast paari üleliigset jooki! Uus 2,74 ülekandega diferentsiaal tähendab, et te mitte ainult ei sõida, vaid kulgete! Ja ärgem unustagem põhilist: uus värske aku ja uued süüteküünlad, sest kellelegi ei meeldi tujukas auto – see on nagu sõita teismelisega, kes unustas rohud võtta. Miinused: Nüüd on igal suurel lool pöördepunkt, eks? Nii võluv kui see BMW ka pole, on sellel mõned veidrused. Vanose süsteem – mõelge sellele kui auto versioonile kergest luksumisest, mis tuleb ja läheb. See ei tööta alati nii, nagu peaks, kuid kas see ei tee vestlused huvitavaks? Ja kui huvitavast rääkida, siis juhiukse klaasist võiks natukenegi mehaaniku armastust kuluda. See puhub tuules, aga hei, see töötab ikka! Sest kes ei hindaks väikest tuult maantee sirgel? Karbid võivad varsti veidi tähelepanu nõuda, kuid see tähendab lihtsalt rohkem kvaliteetaega teie lemmik masinaga. Samuti on tüüpiline E46 kulumine kaasa toonud kapoti, pagasi liistu ja luugi all oleva rooste tekkimise – pidage seda iseloomuks! Lisaks: Nagu sellest veel vähe oleks, on sellel E46-l pimestavad 18-tollised veljed, mis on varustatud suverehvidega ja praktiliselt täiesti uued! Kuid oodake, seal on boonus neile, kes eelistavad klassikalisemat välimust – 16” velgede komplekt (soodushinnaga) tulevad kaasa täis hinnaga. Lõpetuseks: Me ei otsi siit vahetusi, välja arvatud juhul, kui teil on maagiline loits, mis roostet parandab! Hinna osas on kindlasti veidi mänguruumi, nii et räägime. See BMW pole lihtsalt auto – see on potentsiaalne seiklus, mis ootab laia maailma avastusi! Võtke minuga ühendust juba täna ja tehke esimene samm selle võluva vana hinge soetamiseks!
Проверьте историю вашего текущего или будущего автомобиля:
Избегайте дорогостоящих проблем, проверяя историю автомобиля.
Заказать сейчас