Это финансовая услуга, результаты расчета могут отличаться от реального предложения.
Рассчитанные значения являются ориентировочными! Ежегодный налог необходимо платить два раза в год (50% до 15 июня и 50% до 15 декабря) и состоит из базового компонента, компонента выбросов и веса, которые побуждают пользователей выбирать менее загрязняющие окружающую среду и более легкие автомобили. Налог снижается с учетом возраста: чем старше автомобиль, тем ниже налог. Внимание! Сумма рассчитывается на основе данных указаных в объявлении и может отличаться от реальности, если данные неточные или неполные!
Регистрационный сбор должен быть оплачен при первой регистрации автомобиля в дорожном реестре. Он состоит из базовой части, нормы выбросов и веса автомобиля. Плата уменьшается в зависимости от возраста: чем старше автомобиль, тем ниже плата.
INFO! Toimunud on plaanide muudatus ja kuna kolme autot pole võimalik see talv üleval pidada siis ühest peab kahjuks loobuma. Sellest tulenevalt ka hinna langus kuna pole enam kohta kus autot hoida. Tegemist on tumerohelise 2000. aasta kupee prefacelift E46'ga, millel on colormatchitud M-paketi stanged. Siseviimistlus on väga ilus hele poolnahk, mille seisukord on oluliselt üle keskmise, ning on ka mitmeid lisasi, mis muudavad interjööri kaunilt huvitavaks ja haruldaseks. Näiteks mäludega istmed, katuseluuk, tagumine kardin ja korrektselt töötavad roolinupud. Kapoti all nurrub M52B28 koos M50 sisselaskega, ning seda kõike kontrollid just sina 5 käigulise Getrag käigukasti kaudu, mille küljes on korralik chassy-mounted shortshifter mis on tihkem kui...- ah las see jääda, tead küll mis ma mõtlen. Aga räägime nüüd asjast. Eelmise omaniku kätetöö: M52B28 + aju + juhe Sisselaske kolle M50 Kergem hooratas ühemassiline Käigukast 5 käiku Getrag Taastatud kardaan Tugevdatud tagasild Polüuretaan puksid ees/taga Esimesed Opeli "brembo" 2 kolviga supportid (Orginaal kinnitus) koos bmw suuremate ketastega. MTS Technic coiloverid Kõik muu on tehtud nüüd viimase 5 kuu jooksul: + Moto juhtmestik vahetatud - Eelmine juhtmestik oli kehvasti paigaldatud, kohati sulanud ja otsapidi lühises. (Tehtud spetsialisti juures) + süüteluku põhi ja salongi juhtmestik üle käidud (Tehtud spetsialisti juures) + Kõik õhu lõdvikud (UUED) + MAS sensor (UUS) + Süüteküünlad (UUED) + Süütepoolid (Lammarist) + Kõik pihustid (UUED) + Õlivahetus, filter, salongifilter. (UUED) + Generaator (UUS) + Aku (UUS) + LCM paneel (Lammarist) - Progetud ja kõik töötab nii nagu peab. (Automaat tuled) + Kässari trossid (UUED) - vajavad veel pisut pingutamist aga peab. + Kässari klotsid (UUED) + Põhja alt läbiv rooste eemaldatud põhi terve ja korralik - Tegi Ruut Automotive + Lisatud kere külge kinnitatud korralik shortshifter (UUS) + Rihmaring (UUED) + Differ (Kasutatud kuid korralik) + Tagumiste prinide ring ja vahetatud ka tagumised pirnipesa plastikud (UUED) + Sillastend (Rae autokeskus) LISAKS: Kindlasti tehtud veel asju mis hetkel meelde ei tule. Igasugused liistud, paneelid jms mis on auto küljest ära käinud on saanud uued poldid, tihendid vms. Autot on ehitatud rahvakeeli enda jaoks. Varuosade pealt pole kokku hoitud kasutatud mainekaid ja korralike varuosasid. Käisin ka vahepeal ülevaatusel, et teada saada kas võib veel midagi häda olla. Märkusteks toodi, et käsipidur võiks rohkem pingul olla ja põhja all olevad augud hakkavad muret valmistama (Nüüd on korras - pildid lisatud). Muus osas läks puhtalt läbi kui 2.0 r6 bensukas 110kw ja mingeid küsimusi ei olnud. Kaasa tuleb BMW V1.4.0 scanner ja soft mis on plaadil. Tegemist on seadmega mis on just E46 ja mõne teise spetsiifilise BMW mudeli jaoks mõeldud tarkvara. Seade mis võimaldab veakoode lugeda ja autot programeerida. Miinused: - Põleb pidurikulumis anduri tuli - ilmselgelt ees custom piduri lahendus ja see andur ei tööta seal küljes. - Kliima kohapealt vajab tegemist. Salongi vent töötab ja sooja puhub. Talvel saab ilusti sõita. Esiklaasi puhub kuivaks ja tagaklaasil soendus mis töötab korrektselt. Kliima pump on küljes aga radikas vajab vahetust ja vajab uusi torusi - Tegemist on projektiautoga ja kindlasti tekib mingeid asju juurde tegemist on siiski 24a vana isendiga mis on enne mind ikka jube vähe armastust saanud.
Проверьте историю вашего текущего или будущего автомобиля:
Избегайте дорогостоящих проблем, проверяя историю автомобиля.
Заказать сейчас