Рассчитанные значения являются ориентировочными! Ежегодный налог уплачивается один раз в год и состоит из базового компонента, компонента выбросов и веса, которые побуждают пользователей выбирать менее загрязняющие окружающую среду и более легкие автомобили. Налог снижается с учетом возраста: чем старше автомобиль, тем ниже налог.
Регистрационный сбор должен быть оплачен при первой регистрации автомобиля в дорожном реестре. Он состоит из базовой части, нормы выбросов и веса автомобиля. Плата уменьшается в зависимости от возраста: чем старше автомобиль, тем ниже плата.
Müüa öko-diisel-manuaal-tank. Mootor uuem pd 1.9 diisel, neliku kohta väga öko, 5-6 sajale ja kuuene manu. Kast, hooratas, sidur väga head, nelik toimib ideaalselt, kliima puhub külma, salong puhas, istmesoojad, aknad, parkimisandurid töötavad, toonklaas, kärukonks, pagasiruum hea suur, saab ka tagapingi alla lasta, toimiv pagasikate, varuratas, tulekustuti jne. Rihmad-rullikud-õlid-filtrid vahetatud. Hammasrihm, sidur, hooratas tehtud. Nelik (haldex) hooldatud, mootori õli vahetatud regulaarselt, mootor tosooli ei leki, õlikulu tavapärane vanale 1.9 diislile, all täitsa viisakad sõidetavad suverehvid, aku peal korralik, käivitus talvel ka -20. Tänu nelikule istus talvel nagu rong trassil. Vähe kõrgema istumisega auto. Lumevallid või lahtilükkama teed ei morjenda. Läks igalt poolt läbi. Autol võimalik ka ESP maha võtta, kui soov proovida kuskil nelikuga lustida. Peal ka tehase webasto ja defa (toimis). Nagu vanale autole kohane, siis leidub ka vigu. Ees üks gabariit pirn vaja vahetada (pole jõudnud), airbag miskipärast põleb ilmselt kunde toolialune pistik, turbo vahel trassil põhjagaasiga lollitab, süüde sisse välja aitab, kerel leidub iluvigu/roostet. Kesklukk toimib võtmest. Tagasillas mingi puks teeb kergelt häält kui väga treppis teel või kruusal sõita jne. No nagu vanal autol ikka, midagi hullu pole. Liikumist midagi otseselt ei sega. Võib leiduda ka muid pisivigu, mis kõik kohe ei meenu. Uus auto ei ole! Printsi valgel hobusel KAHJUKS selle kommiraha eest ei leia. Tegemist siiski pea 20a vana masinaga, mis saanud otstarbepõhist piitsa ja präänikut. Muidu sõidab-toimib-sidurdab-pidurdab, keera võtit ja sõida kuhu tahad ja toob sind suht kindlalt koju tagasi ka. Oli naisterahva kasutuses tööautona, seega elementaarsed asjad tehtud, et teeääres ei istuks. Paras kellegile tööautoks, toob ja viib ilma suurema mureta, pole probleem ka pikemaid otsi tõugata, teeäärde pole kordagi jätnud, sõitis suht iga päev tln-trt otsa, sobib ka esimeseks autoks, maale tööhobuseks, linna toidukulleriks või kavõi tulevaseks talvepeetriks. Üldpildis selle raha eest autot küll. Eriti öko-diisel-manu-nelikut, ega neid müügis vägapalju pole ja hinnad kallimad. Masin saanud ka jooksvalt igasugu remonte-hooldusi, nii nagu vaja. Äsja vahetatud üks amordi tugilaager, veovõlliots, geneka rihm ja pinguti, õlid-filtrid, ette said viisakamad rehvid, korralik aku, kütte vahejahuti torud parandatud jne, lisaks igasugu muid asju tehtud mis kõik ei meenu. Talvel saanud ka küttelisandit julgelt vastavalt vajadusele. Solk diisliga pole sõidetud. CirkleK/Alexela ainult. Käivitub matsust. Müügis seoses teise auto ostuga! Telefonis tingijatele ütlen kohe ära, et hind niigi magus, teist sellist manu nelik diisel 1.9 enam nii odavamalt turult ei leia. Müügiga veidi kiire, sellest ka hind. Kohapeal ilmselt annab midagi rääkida kui hästi oskad.
Проверьте историю вашего текущего или будущего автомобиля:
Избегайте дорогостоящих проблем, проверяя историю автомобиля.
Подробнее