Tegemist on finantsteenusega, arvutuse tulemused võivad erineda tegelikust pakkumisest.
Arvutatud väärtused on indikatiivsed! Aastamaks tuleb maksta kaks korda aastas (50% 15. juuniks ja 50% 15. detsembriks) ja see koosneb baasosast, heite ja massi komponendist, mis mõlemad suunavad kasutajaid vähemsaastavate ja -kaaluvate autode poole. Maksu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on maks. NB! Arvutatud tulemus kalkuleeritakse kuulutuses olevate andmete põhjal ja võib erineda tegelikkusest kui andmed on ebatäpsed või puudulikud! NB! Tulemus on arvutatud 1. jaanuari seisuga!
Registreerimistasu tuleb maksta auto esmakordsel registreerimisel liiklusregistrisse. See koosneb baasosast, heitmete määrast ja auto massist. Tasu vähendab vanusekordaja, mida vanem on auto, seda väiksem on tasu.
Seoses auto vahetamisega panen müüki oma esimese auto. Auto toodi mulle ca 3aastat tagasi Soomest , Eestis on auto olnud vaid minu käes. Tehtud on palju, alustades jooksvalt silla kaigastest, puksidest jne, kõik, mis vähegi kolisema/logisema on hakanud on lastud koheselt ära remontida. Kui nüüd midagi suuremat välja tuua siis kõik neli amorti on uutega asendatud, samamoodi kôik rattalaagrid. 2025 kevadel vahetati ka hammasrihm ja genekarihm koos sinna juurde kuuluvaga. Värskelt on üle käidud ka tagumised pidurid(uued kettad, klotsid, suportid) Õli ja filtreid olen vahetanud kindlalt iga 10 000 km tagant. Autol on kaks paari velgesid(suve ja talverehvide jaoks eraldi), mis tulevad kõik kaasa. Erinevaid lisasid on tal palju, kõik töötab nii nagu peab. VAGile omaseks on väike probleem roostega (tagumised tiiva nurgad ja mõni üksik täpp siin-seal, piltidelt näha). Auto on igapäevases kasutuses.
Uuri oma praeguse või tulevase sõiduki ajalugu:
Väldi kulukaid probleeme kontrollides sõiduki ajalugu
Vaata lähemalt